Mer än bara ord.

Hej mina vänner! Ni som redan kollat igenom månadsikonerna har redan förstått att denna bloggen har funnits ett tag, flera år. Jag satt som vanligt hemma hos min kusin, (som alltid när jag inte trivdes hemma  pga jossan), och hade så himla kul med johanna, min fina kusin, personen som jag såg upp till då. Hon hade startat en blogg. Eftersom att jag och johanna oftast paktade ihop oss så fick vi idén om att jag också skulle skapa en blogg. Hon hjälpte mig med design och header och allt annat fix som jag inte hade en aning om vad det var. Jag kom igång och bloggade, det var ju ingen första klassig blogg precis ;), allt jag skrev var vad jag gjorde på dagarna och la upp lite bilder ifrån stallet. Bloggen var inte ett ställe där jag hade tänkt mig något seriöst av, jag läste inte ens några andra bloggar än min själv, så man kan ju ha lite frståelse utv att allt jag trodde att en blogg var var en enkel skriven dagbok, nu vet jag att det är så mycket mer.